Educa קורסים און ליין
איך ללמוד תכנות מאפס

איך ללמוד תכנות מאפס

עד לפני כמה שנים הייתי אומר שללמוד תכנות זה אולי קשה וצריך ללכת למכללה, אולם בעולם אינטרנטי שהמידע נגיש אלינו היום אנו מקבלים נגישות לכל חומר ומידע שאנו רוצים ובשניות ובשפע.

יש הרבה שחושבים איך אפשר ללמוד תכנות מאפס אולי במכללה אולי תואר ראשון וכן הלאה.
לחלק מהאנשים יש זמן וכסף ללכת למכללה או לאוניברסיטה ולחלקם השני אין זמן או שזה עלול להיות ייקר עבורם.

אבל אני כאן רוצה לספר איך כן אפשר ללמוד לתכנת מאפס לבד ללא שום עזרה. המפתח הוא כאן להתחיל לחזק שריר חזק שאולי לא השתמשתם בו הרבה עדיין במטרה של לימודים והוא השריר של לימוד עצמי.

בהתחלה דרכי בתחום הייטק לאחר לימודי התוכנה שלי התחלתי ללמוד נושאים בעצמי רוב החומר היה באנגלית ולא היה לי קל עם אנגלית בכלל בגלל שרוב החומר בעולם התכנות הוא באנגלית וזה המצב.

אבל אז התחלתי לראות סרטונים ביוטיוב וניסיתי להבין לבד ולתרגל. האמת שזה לא היה קל בהתחלה בכלל ובאנגלית זה מוסיף עוד טיפה קושי כאשר אני צריך לא רק ללמוד את החומר אלה גם להבין מה נאמר בדיוק, נכון שיש כתוביות אבל עדיין נעזרתי בגוגל תרגום ליידי כל הזמן. וחיפשתי לדוגמא איך ללמוד java לבד ועוד דברים אחרים.

למדתי איך לכתוב קוד בצורה נכונה לבד ואת כל הטכנולוגיות החדשות בתחום הייטק לבדי, מה שאני רוצה להגיד זה שהמכללות מאכילות אתכם עם כפית את החומר הבסיסי אבל תמיד אתם תצטרכו ללמוד דברים חדשים וגישות אחרות בתכנות, ואת זה תצרכו ללמוד לבד.

נכון בהתחלה זה קשה אבל אחרי שנה או יותר השריר של הלימוד העצמי יתחזק ותוכלו לשם לב או לא בהשתפרות פלאים בתחום הלימוד העצמי. בגדול יש לנו נוירונים במוח שיוצרים קשר בכל יום שאנו לומדים משהו חדש ועם הזמן הקשרים במוח נעשים חזקים ומרובים יותר עד שהחומר כמעט ייטמע אצלנו במוח. ממש כמו שאתם לא תשכחו את השפה שאתם מדברים בא כי אתם מדברים אותה כל יום ושומרים על קשרים במח וגם אם תפסיקו ,הקשרים כל כך חזקים שהם לא יימחקו בתוך כמה שנים בודדות.

 

ללמוד לתכנת בעזרת קורס קצר און ליין

אם האפשרויות ללמוד תכנות לבד שהזכרתי מעלה לא הכי נוחות עבורכם אני מבין אתכם. אתם יכולים לקחת קורס תכנות קצר בעברית ולקבל את כל היסודות של התכנות ואת האוצר מילים הבסיסי שישמש אתכם להבין את התחום ממש כמו בכל מקצוע אחר, ההתחלה היא טיפה מוזרה. אפשר ללמוד תכנות ב java או קורס און ליין בשפת סי לבד ובעברית ע"י כמה קורסים בסיסים שהכנתי שיכניסו אתכם לעניינים בעולם ההייטק והתכנות.

בניתי קורסים לכתוב קוד מאפס ללימוד תכנות ללא צורך בשום ידע קודם וגם לא צריך אנגלית חזקה בכלל וגם לא מתמטיקה, רק רצון ללמוד מהצד שלכם וסבלנות.

הקורסים בנויים משיעורי החומר בתכנות שהוא מאוד בסיסי ולאחר מכן אתם מקבלים שיעורי בית ואז אתם צופים בשיעור הפתרונות של התרגילים, ממש פשוט. ככל שתשברו את הראש לבד ככה תצרו קשרים חדשים במח (ניורונים) ותלמדו את אבני הדרך הבסיסים שיש בתכנות כמו: משתנים,תנאים, לולאות , פונקציות , מערכים , מחרוזות ועוד....
ותזכרו שתדעו אותם בזמן שצריך לדעת אותם ע"פ מהלך הקורס.

 

ההשקעה הכי טובה היא בך

לא בורסה ולא קריפטו, אתם זה המוצר של עצמכם,וככל שתשקיעו יותר שעות להשביח את הנכס הזה (אתם) ככה תרוויחו יותר בחיים בכל דבר. אתם עלולים לקחת את הקורס וכל יום להשקיע לפחות שעה בעצמכם בלימוד עצמי. כדי להתקדם וללמוד תצטרכו לוותר על זמן מול הטלוויזיה או הפלאפון ולתת אותו לעצמכם. ככה זה בחיים צריך לוותר על משהו אחד כי להתקדם במשהו אחר לרוב זה וויתור על זמן פנאי בשביל קבלת מקצוע או שיפור עצמי שלנו פיסי או מוחי.

אתם תוכלו להתחיל לתכנת כבר בעוד כמה דקות אם תרצו, ורק תזכרו את אלמנט הזמן שהוא לאט לאט יסדר לכם את החומר בראש וככה זוהי עקומת הלמידה של המח האנושי. בהצלחה בכל מה שתעשו ובחיים ותתחילו לכתוב קוד ! נתראה בקורס.


נושאים שלומדים בשפת התכנות

שפת c - הקורס המלא כולל מבחני מה"ט 109 שיעורים

התקנה סביבת העבודה - Visual Studio
עבור לקורס
קלט ופלט - Input & Output
עבור לקורס
הירריכה של בלוקים - code blocks
עבור לקורס
חלק 23: מבחני מה"ט מבוא
עבור לקורס
מה"ט שאלות טבלאות מעקב
עבור לקורס
מה"ט מערכים - arrays
עבור לקורס
מה"ט רשימות מקושרות - Linked List
עבור לקורס
מה"ט מטריצות - matrix
עבור לקורס
מה"ט מחרוזות - string
עבור לקורס

מעל 237 סטודנטים צפו בקורסים שלנו ולמדו תכנות בקלות !
עבור לקורס

ליאור כבאזה

שפת c - הקורס המלא כולל מבחני מה"ט